Lista informațiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidențialității:

  • Rapoartele de control administrativ;
  • Notele de serviciu cu caracter intern;
  • Sesizările și documentele privind cercetarea disciplinară;
  • Numerele de telefon ale angajaților din cadrul instituției, precum și informațiile privind activitățile extraprofesionale ale acestora;
  • Sesizările, cererile și plângerile persoanelor vizate, ale polițiștilor locali/ angajaților instituției, precum și ale altor persoane interesate;
  • Registrul general de intrare – ieșire a corespondenței;
  • Registrul pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public;
  • Registrul de evidență a deciziilor emise de conducerea instituției;
  • Registrul privind cererile, plângerile sau sesizările;
  • Registrul de arhivă;
  • Registrul de inventariere a bunurilor;
  • Corespondența cu instituțiile publice;
  • Procesele verbale de constatare;
  • Rapoartele întocmite ca urmare a acțiunilor de control și investigație;
  • Notele de audiere;
  • Documentele a căror comunicare publică poate afecta dreptul la viață intimă, familială și privată sau care pot influența dosarele aflate pe rolul instanțelor de judecată;
  • Decizii și dispoziții cu caracter intern emise de către directorul general al Poliției Locale Vaslui;
  • Statele de salarii;
  • Planificările anuale și periodice ale controalelor;
  • Planificarea principalelor activități desfășurate de către instituție anual.

Cine este online 

We have 169 guests and no members online

Scroll to top